Support

1)Käyttäjääni ei ole olemassa tai en voi kirjautua sisään?

Jos olet kirjoittanut käyttäjänimesi täsmälleen oikein ja saat ilmoituksen, että käyttäjääsi ei ole olemassa, saatat olla väärällä sivulla. MovieStarPlanet toimii jokaisessa maassa eri sivuilla. Tarkista, että olet oikealla sivustolla (katso tästä lista eri maista).

2)Unohdin salasanani?

Jos unohdit salasanasi, klikkaa "Unohdin salasanani" linkkiä MovieStarPlanetin sisäänkirjautumissivulla. Käytössä oleva salasana lähetetään tämän jälkeen profiilissa olevaan osoitteeseen. Jos profiilissasi ei ole sähköpostiosoitetta tai se ei toimi, ota yhteyttä Support -ryhmään. Liitä mukaan kuittitodiste StarCoinsien tai VIP-jäsenyyden ostosta, jotta voit todistaa, että olet hahmon alkuperäinen omistaja.

3)Kuinka vaihdan salasanani?

Klikkaa "Asetukset" näytön oikeasta yläkulmasta vaihtaaksesi salasanan. Asetukset löytyvät hammasrattaan muotoisen linkin kautta.

4)Kuinka vaihdan profiilissani olevan sähköpostiosoitteen?

Klikkaa "Asetukset" näytön oikeasta yläkulmasta vaihtaaksesi profiilissa olevan sähköpostiosoitteen. Asetukset löytyvät hammasrattaan muotoisen linkin kautta.

5)Kuinka vaihdan nimeni tai ikäni MovieStarPlanetissa?

Et voi vaihtaa käyttäjänimeäsi tai ikääsi MovieStarPlanetissa. Jos olet asettanut väärän iän käyttäjällesi, poista tämä hahmo ja luo uusi. Jos käyttäjänimesi on oikea nimesi, ota yhteyttä Support -ryhmään.

6)Kuinka voin poistaa automaattisesti toistuvan maksun?

Jos haluat poistaa toistuvan maksun, klikkaa VIP/StarCoins -logoa ja valitse "Minun maksuni". Nyt voit poista automaattisesti toistuvan maksun.

7)Ulkopuolinen henkilö käyttää minun käyttäjääni?

Jos et ole pitänyt salasanaasi vain omana tietonasi, joku on saattanut kirjautua käyttäjällesi sisään ja tämän jälkeen hän on vaihtanut käyttäjäsi salasanan. Klikkaa MovieStarPlanetin sisäänkirjautumissivulla "Unohtunut salasana" linkkiä ja tällä hetkellä käytössä oleva salasana lähetetään sähköpostiisi. Kirjaudu välittömästi tämän jälkeen sisään ja vaihda salasana uuteen. Jos tämä ei toimi, lähetä kuittitodiste StarCoinsien tai VIP-jäsenyyden ostosta Support -ryhmälle. Kuittitodisteen avulla todistat olevasi hahmon alkuperäinen omistaja. Muista liittää viestiin mukaan käyttäjänimesi.

8)Kuinka poistan käyttäjätilini?

Klikkaa Ohje -linkkiä (kysymysmerkki) oikeassa yläkulmassa. Valitse "Minun käyttäjäni" ja valitse "Poista käyttäjä". Huomaa, että poistettua käyttäjää ei voi palauttaa takaisin MovieStarPlanetiin ja että kaikki käyttäjätilin StarCoinsit poistuvat.

9)Kuinka voi palauttaa poistetun hahmoni takaisin MovieStarPlanetiin?

Valitettavasti et voi palauttaa poistamaasi hahmoa takaisin MovieStarPlanetiin.

10)En voi tehdä ostosta maksukortilla?

Varmista, että nettiselaimessasi on pop-up -ikkunat sallittuja ja kokeile uudestaan. Voit myös tyhjentää selaimesi välimuistin ja selaushistorian. Muista aina pyytää apua vanhemmilta tai huoltajalta, kun olet tekemässä ostoksia internetissä.

Huomaa, että Prepaid-maksukortit eivät aina toimi maksuvälineenä.

11)Sivusto ei lataudu normaalisti? Sivusto ei toimi samalla tavalla kuin ennen?

Tarkista, että tietokoneellasi on käytössä Flash Playerin uusin versio. MovieStarPlanetin uusimmat ominaisuudet vaativat aina ajan tasalla olevaa Flash Playeriä. Voit ladata uusimman version täältä:
http://get.adobe.com/flashplayer/otherversions/


Muista myös käyttää ajan tasalla olevaa ja päivitettyä nettiselainta (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari,…)

12)Käyttäjältäni puuttuu jotain tuotteita?

Mene yhteen huoneistasi, klikkaa "Muokkaa huonetta" ja tavarasi näkyvät tässä listauksessa. Jos et löydä lemmikkiäsi, kannattaa tarkistaa, onko se Lemmikkihotellissa.

13)Sain lukitusnumeron?

Tämä tarkoittaa sitä, että tietokoneesi (IP -osoitteesi) on lukittu MovieStarPlanetista sääntörikkomuksen johdosta. Jos uskot, että kyseessä on erehdys, lähetä lukitusnumerosi Support -ryhmälle ja perustele lyhyesti miksi lukitus pitäisi avata. Muista liittää mukaan käyttäjänimesi.